Adana’da 19 Mayıs’a özel dev satranç turnuvası! 192 bin TL ödül dağıtılacak
Adana’da 19 Mayıs’a özel dev satranç turnuvası! 192 bin TL ödül dağıtılacak
Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenecek satranç turnuvası için geri sayım başladı. ASKİ Atatürk Spor Salonu’nda gerçekleştirilecek organizasyonda toplam 192 bin TL nakdi ödül dağıtılacak.
Haber Giriş Tarihi: 12.05.2026 10:39
Haber Güncellenme Tarihi: 12.05.2026 10:41
Kaynak:
Haber Merkezi
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenecek satranç turnuvası için geri sayım başladı. 16-17 Mayıs tarihlerinde ASKİ Atatürk Spor Salonu’nda gerçekleştirilecek organizasyonda toplam 192 bin TL nakdi ödül dağıtılacak. Farklı yaş ve rating kategorilerinde yüzlerce sporcunun mücadele edeceği turnuvaya başvurular 14 Mayıs Perşembe günü saat 12.00’ye kadar devam edecek.
Başvurular 14 Mayıs’ta sona erecek
Turnuva, ASKİ Atatürk Spor Salonu’nda yapılacak. Organizasyona katılmak isteyen sporcular için son başvuru tarihi ise 14 Mayıs Perşembe günü saat 12.00 olarak açıklandı.
Turnuvada A Kategorisi, B Kategorisi, 14 Yaş Altı, 10 Yaş Altı ve 8 Yaş Altı olmak üzere toplam 5 farklı kategori yer alacak.
192 bin TL ödül dağıtılacak
Turnuvada derece elde eden sporculara kupa, madalya ve nakdi ödül verilecek. Organizasyonda toplam 192 bin TL ödül dağıtılacağı belirtildi.
A Kategorisi birincisi 12 bin TL ödül kazanırken, B Kategorisi birincisine 7 bin 500 TL verilecek. Yaş kategorilerinde ise birincilere 6 bin TL ödül dağıtılacak.
Ayrıca en iyi kadın sporcu, en iyi engelli sporcu ve en iyi 50 yaş üstü sporcular için de özel ödüller verilecek.
19 Mayıs etkinlikleri kapsamında Adana’nın farklı ilçelerinde de satranç turnuvaları düzenlenecek.
Ceyhan ve Kozan ilçelerinde gerçekleştirilecek “19 Mayıs Gençlik Haftası Satranç Turnuvası” 9-10 Mayıs tarihlerinde yapılacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adana’da 19 Mayıs’a özel dev satranç turnuvası! 192 bin TL ödül dağıtılacak
Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenecek satranç turnuvası için geri sayım başladı. ASKİ Atatürk Spor Salonu’nda gerçekleştirilecek organizasyonda toplam 192 bin TL nakdi ödül dağıtılacak.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenecek satranç turnuvası için geri sayım başladı. 16-17 Mayıs tarihlerinde ASKİ Atatürk Spor Salonu’nda gerçekleştirilecek organizasyonda toplam 192 bin TL nakdi ödül dağıtılacak. Farklı yaş ve rating kategorilerinde yüzlerce sporcunun mücadele edeceği turnuvaya başvurular 14 Mayıs Perşembe günü saat 12.00’ye kadar devam edecek.
Başvurular 14 Mayıs’ta sona erecek
Turnuva, ASKİ Atatürk Spor Salonu’nda yapılacak. Organizasyona katılmak isteyen sporcular için son başvuru tarihi ise 14 Mayıs Perşembe günü saat 12.00 olarak açıklandı.
Turnuvada A Kategorisi, B Kategorisi, 14 Yaş Altı, 10 Yaş Altı ve 8 Yaş Altı olmak üzere toplam 5 farklı kategori yer alacak.
192 bin TL ödül dağıtılacak
Turnuvada derece elde eden sporculara kupa, madalya ve nakdi ödül verilecek. Organizasyonda toplam 192 bin TL ödül dağıtılacağı belirtildi.
A Kategorisi birincisi 12 bin TL ödül kazanırken, B Kategorisi birincisine 7 bin 500 TL verilecek. Yaş kategorilerinde ise birincilere 6 bin TL ödül dağıtılacak.
Ayrıca en iyi kadın sporcu, en iyi engelli sporcu ve en iyi 50 yaş üstü sporcular için de özel ödüller verilecek.
19 Mayıs etkinlikleri kapsamında Adana’nın farklı ilçelerinde de satranç turnuvaları düzenlenecek.
Ceyhan ve Kozan ilçelerinde gerçekleştirilecek “19 Mayıs Gençlik Haftası Satranç Turnuvası” 9-10 Mayıs tarihlerinde yapılacak.
Kaynak: Haber Merkezi