Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma programında sağlık çalışanları, hastane personeli, hastalar ve hasta yakınları bir araya gelerek bayramlaştı.
Haber Giriş Tarihi: 27.05.2026 10:47
Haber Güncellenme Tarihi: 27.05.2026 10:48
Muhabir:
İBRAHİM BAYSAL
Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı düzenlendi. Programa hastane yönetimi, sağlık çalışanları, hastalar ve hasta yakınları katıldı.
Törende konuşan Başhekim Doç. Dr. Osman Çiloğlu, Kurban Bayramı’nın sağlık camiası başta olmak üzere tüm vatandaşlara sağlık, huzur ve mutluluk getirmesi temennisinde bulunarak personelin ve hastaların bayramını kutladı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda sağlık çalışanlarıyla tek tek bayramlaşan Çiloğlu, fedakârca görev yapan personele emeklerinden dolayı teşekkür etti. Çiloğlu, sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar geçirilmesi temennisinde bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı coşkusu
Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma programında sağlık çalışanları, hastane personeli, hastalar ve hasta yakınları bir araya gelerek bayramlaştı.
Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı düzenlendi. Programa hastane yönetimi, sağlık çalışanları, hastalar ve hasta yakınları katıldı.
Törende konuşan Başhekim Doç. Dr. Osman Çiloğlu, Kurban Bayramı’nın sağlık camiası başta olmak üzere tüm vatandaşlara sağlık, huzur ve mutluluk getirmesi temennisinde bulunarak personelin ve hastaların bayramını kutladı.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda sağlık çalışanlarıyla tek tek bayramlaşan Çiloğlu, fedakârca görev yapan personele emeklerinden dolayı teşekkür etti. Çiloğlu, sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar geçirilmesi temennisinde bulundu.
Kaynak: İBRAHİM BAYSAL