Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı coşkusu

Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma programında sağlık çalışanları, hastane personeli, hastalar ve hasta yakınları bir araya gelerek bayramlaştı.

Haber Giriş Tarihi: 27.05.2026 10:47
Haber Güncellenme Tarihi: 27.05.2026 10:48
Muhabir: İBRAHİM BAYSAL
Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı coşkusu

Adana Şehir Hastanesi’nde Kurban Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı düzenlendi. Programa hastane yönetimi, sağlık çalışanları, hastalar ve hasta yakınları katıldı.

Törende konuşan Başhekim Doç. Dr. Osman Çiloğlu, Kurban Bayramı’nın sağlık camiası başta olmak üzere tüm vatandaşlara sağlık, huzur ve mutluluk getirmesi temennisinde bulunarak personelin ve hastaların bayramını kutladı.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda sağlık çalışanlarıyla tek tek bayramlaşan Çiloğlu, fedakârca görev yapan personele emeklerinden dolayı teşekkür etti. Çiloğlu, sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar geçirilmesi temennisinde bulundu.

Kaynak: İBRAHİM BAYSAL

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.