Boyraz: 19 Mayıs, bağımsızlık mücadelesinin başlangıcıdır
Boyraz: 19 Mayıs, bağımsızlık mücadelesinin başlangıcıdır
Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajında, 19 Mayıs 1919’un Türk milletinin bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı olduğunu belirtti.
Haber Giriş Tarihi: 18.05.2026 13:33
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2026 13:36
Kaynak:
BÜLTEN
Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Boyraz, 19 Mayıs 1919’un Türk milletinin bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı olduğunu belirterek, gençlerin ülkenin geleceğini şekillendiren en değerli hazine olduğunu ifade etti.
“GENÇLERİMİZ, ÜLKEMİZİN GELECEĞİNİ ŞEKİLLENDİRECEK EN DEĞERLİ HAZİNE”
Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, “"19 Mayıs 1919, milletimizin bağımsızlık mücadelesinin başladığı ve gençlerimize emanet edilen bir özgürlük meşalesinin yandığı gündür. Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün bizlere bıraktığı bu miras, gençlerimizin azmi ve enerjisiyle her zaman yolumuzu aydınlatacaktır. Gençlerimiz, ülkemizin geleceğini şekillendirecek en değerli hazinemizdir. Bu duygu ve düşüncelerle, tüm Yüreğirli hemşehrilerimizin ve gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Yüreğir Belediyesi olarak bu anlamlı günü çeşitli etkinliklerle kutlayacaklarını belirten Başkan Vekili Boyraz, tüm vatandaşları ve gençleri düzenlenecek etkinliklere davet etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Boyraz: 19 Mayıs, bağımsızlık mücadelesinin başlangıcıdır
Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajında, 19 Mayıs 1919’un Türk milletinin bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı olduğunu belirtti.
Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Boyraz, 19 Mayıs 1919’un Türk milletinin bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı olduğunu belirterek, gençlerin ülkenin geleceğini şekillendiren en değerli hazine olduğunu ifade etti.
“GENÇLERİMİZ, ÜLKEMİZİN GELECEĞİNİ ŞEKİLLENDİRECEK EN DEĞERLİ HAZİNE”
Yüreğir Belediye Başkan Vekili Cafer Boyraz, “"19 Mayıs 1919, milletimizin bağımsızlık mücadelesinin başladığı ve gençlerimize emanet edilen bir özgürlük meşalesinin yandığı gündür. Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün bizlere bıraktığı bu miras, gençlerimizin azmi ve enerjisiyle her zaman yolumuzu aydınlatacaktır. Gençlerimiz, ülkemizin geleceğini şekillendirecek en değerli hazinemizdir. Bu duygu ve düşüncelerle, tüm Yüreğirli hemşehrilerimizin ve gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Yüreğir Belediyesi olarak bu anlamlı günü çeşitli etkinliklerle kutlayacaklarını belirten Başkan Vekili Boyraz, tüm vatandaşları ve gençleri düzenlenecek etkinliklere davet etti.
Kaynak: BÜLTEN