Naci Görür’den korkutan Adana çıkışı: “Depremler o bölgeye ilerliyor”
Naci Görür’den korkutan Adana çıkışı: “Depremler o bölgeye ilerliyor”
Osmaniye-Adana hattında peş peşe yaşanan depremlerin ardından Yer Bilimci Prof. Dr. Naci Görür dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Görür, depremlerin Adana Havzası’na doğru ilerlediğini belirterek “Deprem dirençli Adana’ya ihtiyaç var” dedi.
Haber Giriş Tarihi: 26.05.2026 10:04
Haber Güncellenme Tarihi: 26.05.2026 10:05
Kaynak:
Haber Merkezi
Yer Bilimci Dr.Naci Görür,Osmaniye ve Adana çevresinde meydana gelen depremler sonrası yaptığı açıklamayla dikkat çekti.AFAD, depremin merkez üssünü Osmaniye’nin Sumbas ilçesi olarak açıklarken, depremin büyüklüğünü 4.2 olarak duyurdu. Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ise depremin merkez üssünü Adana’nın Feke ilçesine bağlı Akoluk bölgesi olarak paylaştı.
“Aynı yerde dün de 4.9 olmuştu”
Prof. Dr. Naci Görür, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“Akoluk’da 4,0 deprem oldu. Aynı yerde dün de 4,9 olmuştu. Savrun ile Saimbeyli fayları arasında, Saimbeyli’ye daha yakın, DAF üzerinde.”
Görür, bölgede meydana gelen sarsıntıların 6 Şubat 2023 Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından oluşan stres birikimiyle bağlantılı olabileceğine dikkat çekti.
“Depremler Adana Havzası’na doğru ilerliyor”
Yer bilimci Görür açıklamasının devamında, depremlerin yönüne ilişkin dikkat çeken değerlendirmelerde bulundu.
“Depremler Adana Havzası’na doğru ilerliyor. Stres birikiminde 2023 depremlerinin etkisi var. Deprem dirençli Adana’ya ihtiyaç var. Geçmiş olsun.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Naci Görür’den korkutan Adana çıkışı: “Depremler o bölgeye ilerliyor”
Osmaniye-Adana hattında peş peşe yaşanan depremlerin ardından Yer Bilimci Prof. Dr. Naci Görür dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Görür, depremlerin Adana Havzası’na doğru ilerlediğini belirterek “Deprem dirençli Adana’ya ihtiyaç var” dedi.
Yer Bilimci Dr.Naci Görür, Osmaniye ve Adana çevresinde meydana gelen depremler sonrası yaptığı açıklamayla dikkat çekti.AFAD, depremin merkez üssünü Osmaniye’nin Sumbas ilçesi olarak açıklarken, depremin büyüklüğünü 4.2 olarak duyurdu. Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ise depremin merkez üssünü Adana’nın Feke ilçesine bağlı Akoluk bölgesi olarak paylaştı.
“Aynı yerde dün de 4.9 olmuştu”
Prof. Dr. Naci Görür, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:
“Akoluk’da 4,0 deprem oldu. Aynı yerde dün de 4,9 olmuştu. Savrun ile Saimbeyli fayları arasında, Saimbeyli’ye daha yakın, DAF üzerinde.”
Görür, bölgede meydana gelen sarsıntıların 6 Şubat 2023 Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından oluşan stres birikimiyle bağlantılı olabileceğine dikkat çekti.
“Depremler Adana Havzası’na doğru ilerliyor”
Yer bilimci Görür açıklamasının devamında, depremlerin yönüne ilişkin dikkat çeken değerlendirmelerde bulundu.
“Depremler Adana Havzası’na doğru ilerliyor. Stres birikiminde 2023 depremlerinin etkisi var. Deprem dirençli Adana’ya ihtiyaç var. Geçmiş olsun.”
Kaynak: Haber Merkezi