Gelinim Mutfakta 30 Nisan birincisi kim oldu? Yarım altını kazan isim belli oldu
Hafta içi her gün yayınlanan Gelinim Mutfakta programında 30 Nisan Perşembe günü rekabet yine zirveye çıktı. Günün sonunda yapılan puanlamayla birlikte izleyicilerin merak ettiği “Bugün kim kazandı?” sorusu yanıt buldu.
GÜNÜN BİRİNCİSİ TUĞBA OLDU
30 Nisan 2026 tarihli bölümde en yüksek puanı alan Tuğba, günün birincisi olarak yarım altın ödülünü kazandı. Performansıyla dikkat çeken yarışmacı, rakiplerini geride bırakarak zirvede yer aldı.
30 NİSAN PUAN DURUMU
Programda gün sonunda oluşan puan tablosu şu şekilde:
Tuğba: 17 puan
Aysun: 14 puan
Hatice: 13 puan
Maysa: 13 puan