#Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ

İLKHABER-Gazetesi - Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Ahmet Selçuk İlkan’ın 50. sanat yılı yolculuğu Adana’dan başladı Haber

Ahmet Selçuk İlkan’ın 50. sanat yılı yolculuğu Adana’dan başladı

Türk edebiyatı ve müziğinin yaşayan efsanelerinden Ahmet Selçuk İlkan’ın sanat hayatındaki 50. yılı dolayısıyla düzenlenen “Ahmet Selçuk İlkan 50. Sanat Yılı Konseri”, Sarıçam Belediyesi ana sponsorluğunda Ferdi Tayfur Sanat Merkezi ve Müzesi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Sanatseverlerin büyük ilgi gösterdiği geceye Adana Vali Yardımcısı Hasan Balcı, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Adana İl Başkanı Hakan Yıldırım, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) MYK Üyesi Mustafa İzgioğlu, Adana Milletvekili Ahmet Zenbilci, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Sarıçam İlçe Başkanı Eyüp Akbulut, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Yüreğir İlçe Başkanı Ayhan Bulan, Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Çukurova İlçe Başkanı Mehmet Şahin, Büyük Birlik Partisi (BBP) Sarıçam İlçe Başkanı Mehmet Şerif Dumrul, belediye meclis üyeleri, muhtarlar, yerel sanatçılar ve çok sayıda vatandaş katıldı. Yarım asırlık sanat hayatında kaleme aldığı eserlerle milyonların gönlünde taht kuran Ahmet Selçuk İlkan, doğduğu şehir Adana’da başlayan 50. sanat yılı yolculuğunun ilk konserinde sevenleriyle Sarıçam’da Ferdi Tayfur Sanat Merkezi ve Müzesinde buluştu. Gece boyunca sanatçının unutulmaz şiirleri ve eserleri büyük beğeni toplarken, yurt dışından Türkiye'nin dört bir yanından gelerek, alanı dolduran sanatseverler duygu dolu anlar yaşadı. “SARIÇAM KÜLTÜR VE SANATIN LOKOMOTİFİ OLDU” Konserin ardından değerlendirmelerde bulunan Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, Sarıçam’ın son yıllarda kültürel ve sanatsal faaliyetlerle Adana'nın önemli merkezlerinden biri haline geldiğini belirterek şunları söyledi: “Bugün burada yalnızca bir konser gerçekleştirmedik. Türk edebiyatına ve Türk müziğine yarım asır boyunca yön veren kıymetli hemşerimiz Ahmet Selçuk İlkan’ın 50 yıllık sanat yolculuğuna hep birlikte tanıklık ettik. Alanı dolduran, bu anlamlı geceye ortak olan tüm hemşerilerimize teşekkür ediyorum. Sarıçam Belediyesi olarak kültüre, sanata ve sanatçılarımıza destek vermeye devam edeceğiz. Vatandaşlarımızın gösterdiği yoğun ilgi bizleri son derece memnun etmiştir. Sarıçam artık sporun olduğu kadar kültürün, sanatın ve sosyal yaşamın da Adana'daki lokomotif ilçesi haline gelmiştir.” BAHÇELİ’NİN SELAMLARINI İLETTİ Başkan Bilal Uludağ konuşmasının sonunda, Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin de çiçek gönderdiği geceye katılanlara özel selamlarını da iletti. Uludağ “Genel Başkanımız Sayın Devlet Bahçeli Beyefendi, kıymetli hemşehrimiz Ahmet Selçuk İlkan’ın sanat hayatındaki 50. yıl dönümünü münasebetiyle, kendisine sağlık, başarı ve nice verimli sanat yılları dilemektedir. Sayın Genel Başkanımız bu anlamlı organizasyonu yakından takip etmiş olup, Ahmet Selçuk İlkan’a ve Sarıçamlı hemşerilerine özel selam ve iyi dileklerini iletmemizi istemiştir” ifadelerini kullandı. Gece sonunda vatandaşlar, Sarıçam Belediyesi tarafından ilçeye kazandırılan kültürel ve sanatsal etkinliklerden duydukları memnuniyeti dile getirirken, Ahmet Selçuk İlkan’ın 50. sanat yılının doğduğu şehir Adana’da başlamasının anlamlı olduğunu ifade ettiler. Yoğun katılımın yaşandığı gece, Ahmet Selçuk İlkan’ın unutulmaz eserleri eşliğinde çekilen hatıra fotoğrafları ile sona erdi.

Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ yeniden başkan seçildi Haber

Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ yeniden başkan seçildi

Çukurova Belediyeler Birliği Olağan Meclis Toplantısı, birlik üyesi belediye başkanları ve meclis üyelerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Toplantıda yapılan seçim sonucunda Çukurova Belediyeler Birliği Başkanı ve Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, üyelerin güçlü desteğiyle yeniden Birlik Başkanlığı görevine seçilerek güven tazeledi. Yerel yönetimlerde ortak akıl, dayanışma ve işbirliği anlayışını önceleyen çalışmalarıyla öne çıkan Uludağ’ın yeniden başkanlığa seçilmesi, birlik üyeleri tarafından memnuniyetle karşılandı. Adana Müzesi Kongre Salonunda yapılan toplantının açılışında söz alan Adana Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer, Çukurova Belediyeler Birliği’nin bölgesel dayanışma ve iş birliği açısından önemli bir görev üstlendiğini belirterek, yerel yönetimler arasındaki birlik ve beraberliğin güçlenmesinin bölgenin kalkınmasına önemli katkılar sağlayacağını ifade etti. Geçer, Çukurova’nın ortak hedefleri doğrultusunda iş birliğinin artarak devam etmesi temennisinde bulundu. “ÇUKUROVA BELEDİYELER BİRLİĞİ GÜÇLÜ BİR DAYANIŞMA PLATFORMUDUR” Birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleşen toplantının ve seçimlerin ardından değerlendirmelerde bulunan Çukurova Belediyeler Birliği Başkanı ve Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, kendisine duyulan güvene teşekkür ederek şunları söyledi: “Çukurova Belediyeler Birliğimiz, şehirlerimizin ortak geleceğini şekillendiren güçlü bir dayanışma platformudur. Şahsıma yeniden tevdi edilen bu görev, bizim için bir makamdan öte; bölgemize ve insanımıza hizmet yolunda daha büyük bir sorumluluğun ifadesidir. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da ortak aklı esas alan, belediyelerimiz arasındaki dayanışmayı güçlendiren ve yerel yönetimlerin kurumsal kapasitesini artıran çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Çünkü bizler, birbirine rakip değil; birbirini tamamlayan, güçlendiren ve aynı hedefe yürüyen yerel yönetimleriz. Yeni dönemde afetlere dirençli şehirler, dijital dönüşüm, sürdürülebilir çevre politikaları, uluslararası işbirlikleri ve bölgesel kalkınmayı destekleyen projeler başta olmak üzere birçok alanda daha güçlü adımlar atacağız. Çukurova’yı yerel yönetimlerde örnek bir iş birliği modeli haline getirmek için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz. Şahsıma duyulan güven için tüm üyelerimize teşekkür ediyor, yeni dönemin Birliğimize, belediyelerimize ve Çukurova’mıza hayırlı olmasını diliyorum.” Toplantıda ayrıca 2026-2027 döneminde görev yapacak Encümen Üyeleri de belirlenirken, Birliğin önümüzdeki dönemde yürüteceği çalışmalar ve bölgesel işbirliği hedefleri de birlik üyeleriyle değerlendirildi. Yapılan seçim sonucunda Yüreğir Belediye Başkanı Cafer Boyraz, Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Erdemli Belediye Başkanı Mustafa Kara, Kozan Belediye Başkanı Mustafa Atlı, Payas Belediye Başkanı Bekir Altan, Bahçe Belediye Başkanı Zeynel Mete Kadıoğlu, Tufanbeyli Belediye Başkanı Ahmet Aktürk, Aladağ Belediye Başkanı Kemal Özdemir ve Toprakkale Belediye Başkanı Bekirhan Uyutmaz Çukurova Belediyeler Birliği Encümen Üyeliğine seçildi.

Sarıçamlı sporcu Avrupa ikincisi oldu Haber

Sarıçamlı sporcu Avrupa ikincisi oldu

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, spora ve sporcuya yaptığı yatırımların meyvelerini toplamaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde, Slovakya’nın Bratislava kentinde düzenlenen ve 24 ülkeden sporcunun katılım sağladığı Uluslararası Ragetta Bratislava Durgunsu Kano Şampiyonası’nda Sarıçam Belediye Spor Kulübü sporcusu Neva Öndün, kadınlar 5000 metre kategorisinde Avrupa ikincisi olarak önemli bir başarıya imza attı. Uluslararası arenada elde edilen başarı, Sarıçam’da büyük gurur yaşatırken, Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ genç sporcuyu ve antrenörlerini tebrik etti. “GENÇLERİMİZİN BAŞARILARI MOTİVASYON KAYNAĞIMIZDIR” Başkan Uludağ konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Slovakya’nın Bratislava kentinde ülkemizi ve Sarıçam’ımızı başarıyla temsil ederek Avrupa ikinciliği elde eden sporcumuz Neva Öndün ile gurur duyuyoruz. Ay-yıldızlı bayrağımızı uluslararası arenada dalgalandıran evladımızı, kıymetli antrenörlerimizi ve emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum. Sarıçam Belediyesi olarak gençlerimizin sporla büyümesi, ulusal ve uluslararası başarılar elde etmesi adına spor yatırımlarımıza ve sporcularımıza destek vermeye devam ediyoruz. Bu başarı, disiplinin, emeğin ve inancın en güzel göstergesidir. Ayrıca Sarıçam’ın spor altyapısıyla Türkiye’nin en önemli spor merkezlerinden biri olma yolunda emin adımlarla yolunda ilerlemektedir. Genç sporcularımızın elde ettiği bu başarılar ilçeye büyük bir motivasyon sağlamıştır. Bizler her zaman olduğu gibi sporun ve sporcunun yanında olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Sarıçam’da iklim değişikliği ve sürdürülebilirlik masaya yatırıldı Haber

Sarıçam’da iklim değişikliği ve sürdürülebilirlik masaya yatırıldı

Sarıçam Belediyesi tarafından hazırlık süreci başlatılan ve Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Adana İl Müdürlüğü tarafından desteklenen “Sarıçam İklim Eylem Planı Çalıştayı” Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (ATÜ) ev sahipliğinde yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Kamu kurumları, akademisyenler, yerel yöneticiler, muhtarlar, belediye meclis üyeleri ve farklı paydaşların katılımıyla düzenlenen çalıştayda, iklim değişikliğinin yerel etkileri, sürdürülebilir kentleşme, çevresel dirençlilik ve geleceğe yönelik uyum politikaları ele alındı. SARIÇAM İKLİM EYLEM PLANI ÇALIŞTAYDA MASAYA YATIRILDI Çalıştay kapsamında Prof. Dr. Tuğçe Demirdelen tarafından Sarıçam İklim Eylem Planı’na ilişkin kapsamlı bir sunum gerçekleştirildi. Sunumda, iklim değişikliğinin yerel etkileri, sera gazı azaltım hedefleri, sürdürülebilir şehircilik uygulamaları ve dirençli kent vizyonu üzerine değerlendirmelerde bulundu. Programın açılışında Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, Sarıçam Kaymakamı Murtaza Dayanç ve Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Adnan Sözen katılımcılara hitap etti. “ORTAK İRADE GELECEĞE YÖN VERECEK” Programda konuşan Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ ise, iklim değişikliğiyle mücadelenin artık yerel yönetimlerin en önemli sorumluluk alanlarından biri haline geldiğini belirterek, “Bugün burada yalnızca bir çalıştay gerçekleştirmedik; Sarıçam’ımızın geleceğine dair ortak bir vizyon ortaya koyduk. Akademisyenlerimizin, kamu kurumlarımızın ve tüm paydaşlarımızın katkılarıyla; daha dirençli, sürdürülebilir ve yaşanabilir bir Sarıçam hedefi doğrultusunda önemli bir adım attık. İnanıyorum ki bugün ortaya koyduğumuz ortak irade ve işbirliği kültürü, ilçemizin geleceğine yön verecek güçlü bir yol haritasının temelini oluşturacaktır” ifadelerini kullandı. Başkan Uludağ ayrıca çalıştaya ev sahipliği yapan Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi’ne, katkılarından dolayı Sarıçam Kaymakamı Murtaza Dayanç’a ve desteklerinden dolayı Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü’ne teşekkür etti.

Başkan Uludağ: 19 Mayıs, Milli Mücadele’nin en önemli dönüm noktasıdır Haber

Başkan Uludağ: 19 Mayıs, Milli Mücadele’nin en önemli dönüm noktasıdır

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Uludağ, 19 Mayıs’ın Türk milletinin bağımsızlık iradesini tüm dünyaya ilan ettiği kutlu bir başlangıç olduğunu belirterek, bu tarihin Milli Mücadele’nin en önemli dönüm noktalarından biri olduğunu ifade etti. “19 MAYIS, BAĞIMSIZLIK VE İSTİKLAL RUHUNUN DÖNÜM NOKTASIDIR” Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ mesajında şu ifadelere yer verdi: “19 Mayıs 1919; milletimizin esarete boyun eğmeyerek yeniden ayağa kalktığı, bağımsızlık ve istiklal ruhunun tüm Anadolu’ya yayıldığı tarihi bir dönüm noktasıdır. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’da yaktığı bağımsızlık meşalesi, bugün de Türk gençliğinin omuzlarında aynı kararlılıkla taşınmaya devam etmektedir. Atatürk’ün gençliğimize emanet ettiği bu kutlu miras; bugün vatanını seven, bayrağına sahip çıkan, üreten, düşünen ve geleceğe umutla yürüyen gençlerimizin ellerinde yaşamaktadır. Bizler de Sarıçam Belediyesi olarak gençlerimizin sadece eğitim hayatında değil; spor, kültür, sanat ve sosyal yaşam alanlarında da güçlü bireyler olarak yetişmesini son derece önemsiyoruz. Çünkü inanıyoruz ki; milli ve manevi değerlerine bağlı, özgüveni yüksek bir gençlik, Türkiye Yüzyıl’ının en büyük teminatıdır. Gençlerimizin yanında olmaya, onların hayallerine destek vermeye ve geleceğe daha güçlü hazırlanmaları için çalışmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm milli mücadele kahramanlarımızı rahmet, minnet ve saygıyla anıyor; aziz milletimizin ve kıymetli gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı yürekten kutluyorum."

Adana'da down sendromlu Birdane'nin gelinlik giyme hayali gerçek oldu Haber

Adana'da down sendromlu Birdane'nin gelinlik giyme hayali gerçek oldu

Adana'da gelinlik giyme hayali kuran 46 yaşındaki down sendromlu Birdane Ateş için eğlence programı düzenlendi. Adana Karavan ve Doğa Sporları Kulübü üyesi yakınlarıyla Sarıçam ilçesinde geçen hafta Karavan Park'ın açılışına katılan Ateş, törende Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ'ın yanına giderek gelinlik giyip evlenmek istediğini söyledi. Uludağ, bunun üzerine Ateş için temsili bir tören düzenlenmesi talimatı verdi. Gelinlik giyip kuaför ve fotoğraf süreci tamamlanan Ateş, süslenmiş gelin aracına binerek İlçe Jandarma Komutanlığının tahsis ettiği araçların da katıldığı konvoyla Karavan Parkı'na geldi. Ateş'in mutlu günü için yakınları ve kamp sakinlerinin katılımıyla müzikli eğlence düzenlendi. Duygusal anlar yaşayan Ateş, çok mutlu olduğunu söyledi. Sarıçam Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Aydınlı, AA muhabirine, belediye olarak Adana'da ilk karavan parkı yapıp hizmete sunduklarını söyledi. Açılış töreninde Ateş'in Başkan Uludağ'a dile getirdiği talebi kulüple işbirliğinde yerine getirmeye çalıştıklarını ifade eden Aydınlı, "Arkadaşımızın istediği mutluluğu tatmasını sağladık. Bu mutlu gününde onu kutluyorum. Ona bu mutluluğu yaşatmak istedik." dedi. Adana Karavan ve Doğa Sporları Kulübü Başkanı Mehmet Savaş da Ateş'in böyle bir talebi olması üzerine ellerinden gelen desteği vererek bir program düzenlediklerini kaydetti.

Başkan Uludağ: Çiftçiler emeğin ve üretimin en güçlü temsilcileridir Haber

Başkan Uludağ: Çiftçiler emeğin ve üretimin en güçlü temsilcileridir

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Çiftçilerin emeğin ve üretimin en güçlü temsilcileri olduğunu vurgulayan Uludağ, tarımsal üretimin yalnızca ekonomik kalkınmaya değil, aynı zamanda toplumsal refah ve ülkenin geleceğine de önemli katkı sunduğunu ifade etti. “ÇİFTÇİLERİMİZ EMEĞİN VE ÜRETİMİN EN GÜÇLÜ TEMSİLCİLERİDİR” Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, “Toprağı emekle işleyen çiftçilerin yalnızca ekonomik kalkınmaya değil, toplumsal refaha ve ülkenin yarınlarına da katkı sunduğunu vurgulayan Başkan Uludağ, “Çiftçilerimiz; emeğin, fedakârlığın ve üretimin en güçlü temsilcileridir. Sofralarımıza ulaşan her üründe onların alın teri, sabrı ve büyük gayreti vardır. Üreten çiftçimiz güçlüyse, Türkiye güçlüdür” ifadelerini kullandı. “GELENEKSEL ÜRETİMİ AKILLI TARIMLA BULUŞTURMAYI HEDEFLİYORUZ” Başkan Uludağ tarımda dönüşüm ve teknolojinin önemine de dikkat çekerek, “Geleneksel üretim gücümüzü modern teknolojiyle buluşturmayı hedefliyoruz. Su kaynaklarının daha verimli kullanıldığı, teknolojinin üretime katkı sunduğu akıllı tarım uygulamalarıyla hem üreticimizin yükünü hafifletmek hem de tarımsal verimliliği artırmak istiyoruz. Dijitalleşen dünyada tarımın geleceğini doğru okumak ve çiftçimizi bu dönüşüme hazırlamak büyük önem taşıyor. Üreten, gelişen ve teknolojiyi kullanan bir tarım anlayışı, güçlü Türkiye’nin en önemli yapı taşlarından biridir. Bu vesile ile başta Sarıçam ilçemizde faaliyet gösteren çiftçilerimiz olmak üzere tüm çiftçilerimizin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Gününü kutluyor, üreticilerimize bereketli, bol kazançlı ve sağlıklı bir sezon temenni ediyorum” şeklinde konuştu.

Adana’da Fatih Terim Spor Müzesi kuruluyor Haber

Adana’da Fatih Terim Spor Müzesi kuruluyor

Adana’da doğup Türk futbolunun en önemli isimlerinden biri haline gelen Fatih Terim için memleketinde özel bir proje hayata geçiriliyor. Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin talimatıyla Sarıçam ilçesinde Fatih Terim Spor Müzesi yapılacağını duyurdu. Terim'in, Türk milletinin hafızasında "imparator" ünvanıyla müstesna bir yer edindiğini aktaran Uludağ, Galatasaray'ı sekiz kez Süper Lig şampiyonluğuna taşıyan Fatih Terim'in, yetiştirdiği futbolcular ve teknik adamlarla Türk futboluna çok değerli isimler kazandırdığını belirtti. Bilal Uludağ, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin talimatıyla Sarıçam'da Fatih Terim Spor Müzesi inşa edileceğini bildirdi. Dünya standartlarında spor kompleksi kurulacak Bilal Uludağ, projenin yalnızca bir müze olmayacağını belirterek, spor müzesi, spor merkezi ve spor parkını kapsayan büyük bir kompleks inşa edileceğini söyledi. Kompleks içerisinde kongre merkezi ile birlikte 37 farklı branşın yapılabileceği kapalı spor salonlarının da yer alacağı ifade edildi. Projenin temelinin eylül ayında atılması planlanıyor. “Sahaya çıkma duygusu yaşatılacak” Müzenin giriş bölümünün futbol sahası tünellerinden ilham alınarak tasarlanacağını açıklayan Uludağ, ziyaretçilerin içeri girdikleri andan itibaren sahaya çıkıyormuş hissi yaşayacağını belirtti. Müze içerisinde futbol topundan esinlenilerek tasarlanan üç ayrı kubbe yer alacak. Fatih Terim’in hayatı üç bölümde anlatılacak Projede yer alacak kubbelerin her biri Fatih Terim’in hayatının farklı dönemlerini yansıtacak şekilde planlandı. İlk bölümde Terim’in Adana’daki çocukluk ve gençlik yılları ile yerel futbol sahalarındaki başlangıç hikayesi anlatılacak. İkinci bölümde teknik direktörlük kariyeri ön plana çıkarılacak. Galatasaray ile kazanılan şampiyonluklar, A Milli Takım dönemi ve uluslararası başarılar bu alanda sergilenecek. Üçüncü bölümde ise Fatih Terim’in aile hayatı ve futbol dışındaki kişisel yönleri ziyaretçilere aktarılacak. 2027’de açılması hedefleniyor Müzenin iç mekanında futbol topundan esinlenerek tasarlanan üç ayrı kubbe yer alacak. Her kubbe, Fatih Terim'in yaşamının farklı bir dönemini ve boyutunu yansıtacak şekilde kurgulandı. Birinci kubbede Terim'in Adana'daki ilk futbol yılları, kökleri, gençlik dönemi ve yerel sahalarda başlayan serüvenine ait hatıralar ile objeler sergilenecek. İkinci kubbede teknik direktörlük kimliği ön plana çıkacak; Galatasaray'daki şampiyonluklar, milli takım dönemi ve uluslararası kariyer bu bölümün ana temasını oluşturacak. Üçüncü kubbede ise futbol dışındaki Fatih Terim anlatılacak; aile hayatı ve kişisel değerleri ziyaretçilerle buluşacak. Temeli eylül ayında atılacak müzenin 2027'de hizmete açılması öngörülüyor.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.