#Tahsin Etli

İLKHABER-Gazetesi - Tahsin Etli haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Tahsin Etli haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Adana’da kritik tatbikat: Yangın Koordinasyon Merkezi ilk kez böyle test edildi Haber

Adana’da kritik tatbikat: Yangın Koordinasyon Merkezi ilk kez böyle test edildi

Adana Orman Bölge Müdürlüğü bünyesinde, orman yangınlarıyla mücadelede etkinliği artırmak ve kurumlar arası koordinasyonu en üst seviyeye taşımak amacıyla kurulan Yangın Koordinasyon Merkezi hizmete açıldı. Bölge Müdürü Tahsin Etli’nin katılımıyla gerçekleştirilen açılışta, merkezin modern altyapısı ve yangın yönetim süreçlerine sağlayacağı katkılar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Açılışın ardından, olası orman yangınlarına karşı müdahale kapasitesini ölçmek ve ekiplerin sahaya intikal süresini test etmek amacıyla kapsamlı bir uygulamalı yangın koordinasyon tatbikatı gerçekleştirildi. Tatbikat kapsamında senaryo gereği farklı noktalarda eş zamanlı gelişen yangın ihbarlarına hızlı ve koordineli şekilde müdahale edilerek, merkezin operasyonel etkinliği sahada test edildi. Ekiplerin iletişim kabiliyeti, karar alma süreçleri ve müdahale refleksleri uygulamalı olarak değerlendirildi. Adana Orman Bölge Müdürü Tahsin Etli ise yaptığı değerlendirmede, “Yangın Koordinasyon Merkezimiz, teknolojik altyapısı ve güçlü iletişim ağıyla orman yangınlarına müdahalede hız ve etkinliği artıracak önemli bir üs niteliğindedir. Amacımız, olası yangınlara en kısa sürede en doğru şekilde müdahale ederek Yeşil Vatan’ımızı korumaktır. Tüm ekiplerimizle 7/24 teyakkuz hâlindeyiz” ifadelerini kullandı.

Doğaya yön veren projeler yerinde incelendi: Adana OBM Müdürü Tahsin Etli sahada denetim yaptı Haber

Doğaya yön veren projeler yerinde incelendi: Adana OBM Müdürü Tahsin Etli sahada denetim yaptı

Osmaniye’de ormancılık çalışmaları ve kurum yatırımlarına yönelik incelemelerde bulunuldu. Adana Orman Bölge Müdürü Tahsin Etli, Osmaniye Orman İşletme Müdürlüğü’nü ziyaret ederek hem devam eden projeleri yerinde değerlendirdi hem de yürütülen faaliyetlere ilişkin yetkililerden bilgi aldı. Ziyaret kapsamında, yapımı tamamlanma aşamasına gelen Osmaniye Orman İşletme Müdürlüğü’nün ahşap idari bina projesi de incelendi. Doğayla uyumlu mimari anlayışla inşa edilen yapının son durumu hakkında teknik ekipten bilgi alan Bölge Müdürü Etli, çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda ilerlemesinden memnuniyet duydu. Programın devamında Osmaniye Orman Fidanlığı’na geçen Bölge Müdürü Etli, burada fidan üretim süreçlerini inceledi. Ziyaret sırasında öğrencilerle de bir araya gelin Tahsin Etli, çevre bilinci, orman sevgisi ve yeşil alanların korunmasının önemi üzerine öğrencilerle sohbet gerçekleştirdi. Çocukların doğaya olan ilgisi ise memnuniyetle karşılandı. “Yeşil Vatan” anlayışı doğrultusunda yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdüğü belirtilirken, ormancılık faaliyetlerinin hem koruma hem de geliştirme boyutuyla devam ettiği vurgulandı. Adana Orman Bölge Müdürü Tahsin Etli, yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı: “Osmaniye Orman İşletme Müdürlüğümüzde yürütülen çalışmaları yerinde görmekten memnuniyet duydum. Doğayla uyumlu ahşap idari bina projemiz, kurumumuzun çevreye duyarlı vizyonunu yansıtan önemli bir adımdır. Aynı zamanda fidanlıklarımızda geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızla bir araya gelerek onlara orman sevgisini aktarmak bizler için büyük bir mutluluk. ‘Yeşil Vatan’ için üretmeye, korumaya ve geliştirmeye aynı kararlılıkla devam edeceğiz.”

Yeşil Vatan için eş zamanlı denetim: Ormanlarda kaçakçılığa karşı 724 görev Haber

Yeşil Vatan için eş zamanlı denetim: Ormanlarda kaçakçılığa karşı 724 görev

Ormanların korunması ve orman emvali kaçakçılığının önlenmesi amacıyla Adana Orman Bölge Müdürlüğü’nün sorumluluk sahasındaki uygulamalar, eş zamanlı olarak birçok noktada yapıldı. Hafta içinde gerçekleştirilen denetimlerde, ORBİS sistemine kayıtlı noktalar esas alınarak kolluk kuvvetleri ve Karayolları denetim ekipleriyle koordineli çalışma yürütüldü. Bölge genelinde belirlenen sabit ve geçici kontrol noktalarında orman emvali taşıyan araçlar tek tek durdurularak kapsamlı şekilde incelendi. Adana Orman Bölge Müdürlüğü sorumluluk sahasında yer alan 10 Orman İşletme Müdürlüğü kapsamında kurulan 12 farklı kontrol noktasında toplam 36 araç denetime tabi tutuldu. Yapılan incelemelerde herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadığı bildirildi. Yetkililer, orman varlığının korunmasına yönelik denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini ve yasa dışı orman emvali taşımacılığına karşı mücadelenin kararlılıkla devam edeceğini vurguladı. Adana Orman Bölge Müdürü Tahsin Etli ise yürütülen çalışmalara ilişkin, “Yeşil Vatan’ın korunması bizim için sadece bir görev değil, aynı zamanda gelecek nesillere karşı en büyük sorumluluğumuzdur. Ormanlarımızı yasa dışı müdahalelerden korumak adına kolluk kuvvetlerimiz ve ilgili tüm kurumlarımızla tam bir koordinasyon içerisinde 7 gün 24 saat sahadayız. Denetimlerimizi artırarak sürdürecek, orman varlığımızı tehdit eden hiçbir faaliyete asla izin vermeyeceğiz” ifadelerini kullandı.

Geleceğin ormanları için büyük adım: Eğitimler sahaya taşındı Haber

Geleceğin ormanları için büyük adım: Eğitimler sahaya taşındı

Adana Orman Bölge Müdürlüğü Silvikültür Şube Müdürlüğü tarafından, 2026 yılı silvikültür faaliyet programı kapsamında Karaisalı Orman İşletme Müdürlüğü sahasında teknik bilgilendirme ve uygulamalı eğitim çalışmaları gerçekleştirildi. Orman ekosistemlerinin sürdürülebilirliği, sağlık durumu ve kalite standartlarının artırılması amacıyla yürütülen teknik müdahaleler, uzman ekipler tarafından sahada birebir uygulamalı olarak ele alındı. Program kapsamında gerçekleştirilen eğitimlerde, şube mühendisleri, işletme müdür yardımcısı, orman işletme şefleri ve orman muhafaza memurları aktif olarak yer aldı. Katılımcılara, ormanların gelişimini destekleyen silvikültürel yöntemler, gençleştirme çalışmaları ve bakım teknikleri yerinde gösterilerek aktarıldı. Sahada yapılan uygulamalarla, teorik bilgilerin pratikle pekiştirilmesi sağlanırken, orman varlığının korunması ve daha nitelikli hale getirilmesi hedefi doğrultusunda önemli bir adım daha atılmış oldu. Eğitimlerin, bölgedeki ormancılık faaliyetlerinin verimliliğine uzun vadeli katkı sunması beklendiği bildirildi. Adana Orman Bölge Müdürü Tahsin Etli ise yapılan çalışmaların önemine dikkat çekerek, ormanların geleceğe hazırlanmasında sahada yürütülen eğitimlerin kritik rol oynadığını vurguladı. Bölge Müdürü Etli, “Ormanlarımızı sadece korumakla kalmıyor, aynı zamanda bilimsel yöntemlerle daha sağlıklı ve dirençli hale getiriyoruz. Bugün sahada yapılan her uygulama, yarının daha güçlü ormanlarına atılan bir adımdır. Genç mühendislerimiz ve saha personelimizle birlikte geleceğin ormanlarını emin ellerde büyütüyoruz” ifadelerini kullandı.

‘Yeşil Vatan’ın altın kızları çeyrek finalde: Türkiye onları konuşuyor Haber

‘Yeşil Vatan’ın altın kızları çeyrek finalde: Türkiye onları konuşuyor

Orman Genel Müdürlüğü’nün Orman Spor U18 Kız Basketbol Takımı, Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından düzenlenen 18 Yaş Altı Kızlar Anadolu Şampiyonası’nda gösterdiği üstün performansla çeyrek finale yükseldi. Adana Menderes Spor Salonu’nda mücadele eden genç sporcular, grup aşamasını lider tamamlayarak önemli bir başarıya imza attı. D Grubu’nda yer alan OGM Orman Spor, oynadığı karşılaşmalarda sergilediği etkili oyunla rakiplerine üstünlük kurdu. Grubunu zirvede tamamlayan ekip, elde ettiği sonuçlarla doğrudan çeyrek final biletini almayı başardı. Turnuvada dikkat çeken performansıyla öne çıkan takımın çeyrek finaldeki karşılaşması 8 Mayıs 2026 Cuma günü Adana Menderes Spor Salonu’nda saat 13.15’te başlayacak. Mücadele öncesinde sporculara destek çağrısı yapılırken, tribünlerde yoğun katılım bekleniyor. BÖLGE MÜDÜRÜ ETLİ'DEN SPORCULARA DESTEK OGM Orman Spor U18 Kız Basketbol Takımı, Adana Orman Bölge Müdürü Tahsin Etli’yi ziyaret etti. Genç sporcularla bir araya gelen Etli, takımın elde ettiği başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirerek sporculara çeyrek final mücadelesi öncesinde başarılar diledi. Tahsin Etli, yaptığı değerlendirmede, genç sporcuların azim ve mücadele ruhunun gurur verici olduğunu belirterek, “OGM Orman Spor U18 Kız Basketbol Takımımızın ortaya koyduğu mücadele ve disiplin bizleri son derece memnun ediyor. Çeyrek finalde de aynı inanç ve kararlılıkla sahaya çıkacaklarına inanıyor, tüm ekibimize başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.

Pozantı’da orman zirvesi: Verimlilik ve tasarruf ön planda Haber

Pozantı’da orman zirvesi: Verimlilik ve tasarruf ön planda

Adana Orman Bölge Müdürü Tahsin Etli, Pozantı Orman İşletme Müdürlüğü’nü ziyaret ederek yürütülen çalışmaları yerinde inceledi. Ziyaret kapsamında düzenlenen değerlendirme toplantısında, 2026 yılına ilişkin planlama, hedefler ve saha uygulamaları ayrıntılı şekilde ele alındı. Pozantı Orman İşletme Müdürlüğü’nde gerçekleştirilen toplantıya İşletme Müdürü Soner Karacan’ın yanı sıra işletme müdür yardımcısı, orman işletme şefleri katıldı. Toplantıda birimlerin sorumluluk alanlarına ilişkin sunumlar yapılarak mevcut durum ve gelecek projeksiyonları paylaşıldı. Görüşmelerde özellikle gelir ve kârlılığın artırılmasına yönelik stratejiler, tasarruf tedbirlerinin sahada etkin şekilde uygulanması ve kamu kaynaklarının daha verimli kullanılması konuları ön plana çıktı. Ayrıca yürütülen ormancılık faaliyetlerinin düzenli takibi, raporlanması ve performans analizine yönelik çalışmalar da görüşüldü. Sahadaki uygulamaların geliştirilmesine yönelik karşılıklı fikir alışverişinde bulunularak, daha etkin bir çalışma modeli için değerlendirmeler yapıldı. Bölge Müdürü Etli, yapılan değerlendirmelerin ardından yaptığı açıklamada, “Ormanlarımız sadece bugünün değil, yarının da en önemli doğal mirasıdır. Pozantı’da yürütülen çalışmaları yerinde görmekten memnuniyet duydum. 2026 hedeflerimizi daha güçlü bir koordinasyon, daha verimli kaynak kullanımı ve sürdürülebilir ormancılık anlayışıyla gerçekleştirmekte kararlıyız. Emek veren tüm personelimize teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

'Yeşil Vatan' için 2026 rotası çizildi: Orman teşkilatında Nisan toplantısı Haber

'Yeşil Vatan' için 2026 rotası çizildi: Orman teşkilatında Nisan toplantısı

Orman Genel Müdürlüğü’nün 2026 yılı Nisan ayı programı ve gerçekleşmelerine ilişkin değerlendirme toplantısı, Genel Müdür Bekir Karacabey başkanlığında, video konferans yöntemiyle gerçekleştirildi. Toplantıda, yürütülen faaliyetlerin mevcut durumu ve hedeflere yönelik ilerleme detaylı şekilde ele alındı. Toplantıya Adana Orman Bölge Müdürlüğü Bölge Müdürü Tahsin Etli, bölge müdür yardımcıları, şube müdürleri, Adana Orman İşletme Müdürü ile birlikte fidanlık ve havacılık işletme müdürleri de katılım sağladı. Görüşmede 2026 yılı yatırım programları, devam eden projeler ve sahadaki uygulamalar kapsamlı biçimde değerlendirildi. Orman teşkilatı yetkilileri, özellikle bölgesel çalışmaların verimliliği, planlanan yatırımların ilerleme durumu ve ormancılık faaliyetlerinin sürdürülebilirliği konusunda karşılıklı görüş alışverişinde bulundu. “Yeşil Vatan” hedefi doğrultusunda yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdüğü vurgulandı. Adana Orman Bölge Müdürü Tahsin Etli ise toplantıya ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Bölgemizde 2026 yılı için planlanan tüm yatırım ve faaliyetleri, ‘Yeşil Vatan’ anlayışıyla sahaya en etkin şekilde yansıtmak için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Ormanlarımızı koruma, geliştirme ve gelecek nesillere daha güçlü şekilde aktarma hedefiyle ekiplerimizle birlikte sahada azim ve kararlılıkla görev yapıyoruz” ifadelerini kullandı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.