Adana'da eşinin cep telefonu ve parasını gasbeden sanığa 3 yıl hapis cezası verildi
Adana'da eşinin cep telefonu ve parasını gasbeden sanığa 3 yıl hapis cezası verildi
Adana'nın Sarıçam ilçesinde, karısını tehdit ederek cep telefonu ve nakit parasını zorla aldığı iddia edilen sanığın yargılandığı davada karar açıklandı. Zararı giderdiği için cezası indirilen sanık tahliye edildi.
Haber Giriş Tarihi: 18.05.2026 20:15
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2026 20:18
Kaynak:
AA
Adana 12. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya, tutuklu bulunan sanık E.G. ile şikayetçi eşi L.G. ve her iki tarafın avukatları katılım sağladı. Dava konusu olayda, eşine yönelik yağma eyleminde bulunduğu ileri sürülen sanığın hukuki durumu karara bağlandı.
SAVCILIK MÜTALAASINDA ÖLÜM TEHDİDİ AYRINTISI
Cumhuriyet savcısı tarafından mahkemeye sunulan esas hakkındaki mütalaada, olayın 11 Mart tarihinde Sarıçam ilçesinde meydana geldiği belirtildi. Sanık E.G.'nin, eşi L.G.'den arkadaşıyla görüşme yapacağı gerekçesiyle cep telefonunu istediği, ancak olumsuz yanıt alınca ikili arasında gerginlik yaşandığı aktarıldı. Tartışma esnasında sanığın eşini öldürmekle tehdit ettiği, zor kullanarak cep telefonunu ve kadının üzerinde bulunan 200 avroyu gasbederek motosikletle ikametten ayrıldığı kaydedildi. İddia makamı, sanığın "konutta ve eklentilerinde yağma" suçundan 15 yıla kadar hapisle cezalandırılmasını talep etti.
SANIKTAN ZARARI TELAFİ ETTİM SAVUNMASI
Mahkemede kendisini savunan E.G., suçlamaların bir kısmını reddederek yaşananların bir aile içi tartışmadan ibaret olduğunu öne sürdü. Sanık E.G. savunmasında şu ifadeleri kullandı: "Olay günü eşimden bana ait olan telefonu istedim. Kendisi telefonu vermeyince de zorla elinden aldım. Sinirlenerek telefonu kırdım. L.G'yi darbetmedim. Buna rağmen soruşturma aşamasında L.G'ye 200 avrosunu verip yeni bir cep telefonu aldım. Zararını giderdim. Suçlamaları kabul etmiyorum. Tahliyemi ve beraatimi talep ederim."
MÜŞTEKİ ŞİKAYETİNDEN VAZGEÇTİ
Duruşmada söz alan mağdur L.G. ise uğradığı maddi zararın sanık tarafından tamamen karşılandığını teyit etti. Eşinin kendisine yeni bir telefon aldığını ve parasını iade ettiğini belirten L.G., bu aşamada sanık hakkında herhangi bir şikayetinin bulunmadığını mahkeme heyetine bildirdi.
MAHKEME KARARINI AÇIKLADI
Yargılama sonunda mahkeme heyeti, sanık E.G.'yi "konutta ve eklentilerinde yağma" suçundan mahkum etti. Ancak sanığın henüz kovuşturma aşamasına geçilmeden önce mağdurun tüm zararını gidermiş olmasını hafifletici sebep olarak kabul eden heyet, cezada indirime giderek 3 yıl hapis cezası verilmesine hükmetti. Kararla birlikte sanığın tutukluluk süresi göz önüne alınarak tahliyesine karar verildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adana'da eşinin cep telefonu ve parasını gasbeden sanığa 3 yıl hapis cezası verildi
Adana'nın Sarıçam ilçesinde, karısını tehdit ederek cep telefonu ve nakit parasını zorla aldığı iddia edilen sanığın yargılandığı davada karar açıklandı. Zararı giderdiği için cezası indirilen sanık tahliye edildi.
Adana 12. Ağır Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya, tutuklu bulunan sanık E.G. ile şikayetçi eşi L.G. ve her iki tarafın avukatları katılım sağladı. Dava konusu olayda, eşine yönelik yağma eyleminde bulunduğu ileri sürülen sanığın hukuki durumu karara bağlandı.
SAVCILIK MÜTALAASINDA ÖLÜM TEHDİDİ AYRINTISI
Cumhuriyet savcısı tarafından mahkemeye sunulan esas hakkındaki mütalaada, olayın 11 Mart tarihinde Sarıçam ilçesinde meydana geldiği belirtildi. Sanık E.G.'nin, eşi L.G.'den arkadaşıyla görüşme yapacağı gerekçesiyle cep telefonunu istediği, ancak olumsuz yanıt alınca ikili arasında gerginlik yaşandığı aktarıldı. Tartışma esnasında sanığın eşini öldürmekle tehdit ettiği, zor kullanarak cep telefonunu ve kadının üzerinde bulunan 200 avroyu gasbederek motosikletle ikametten ayrıldığı kaydedildi. İddia makamı, sanığın "konutta ve eklentilerinde yağma" suçundan 15 yıla kadar hapisle cezalandırılmasını talep etti.
SANIKTAN ZARARI TELAFİ ETTİM SAVUNMASI
Mahkemede kendisini savunan E.G., suçlamaların bir kısmını reddederek yaşananların bir aile içi tartışmadan ibaret olduğunu öne sürdü. Sanık E.G. savunmasında şu ifadeleri kullandı: "Olay günü eşimden bana ait olan telefonu istedim. Kendisi telefonu vermeyince de zorla elinden aldım. Sinirlenerek telefonu kırdım. L.G'yi darbetmedim. Buna rağmen soruşturma aşamasında L.G'ye 200 avrosunu verip yeni bir cep telefonu aldım. Zararını giderdim. Suçlamaları kabul etmiyorum. Tahliyemi ve beraatimi talep ederim."
MÜŞTEKİ ŞİKAYETİNDEN VAZGEÇTİ
Duruşmada söz alan mağdur L.G. ise uğradığı maddi zararın sanık tarafından tamamen karşılandığını teyit etti. Eşinin kendisine yeni bir telefon aldığını ve parasını iade ettiğini belirten L.G., bu aşamada sanık hakkında herhangi bir şikayetinin bulunmadığını mahkeme heyetine bildirdi.
MAHKEME KARARINI AÇIKLADI
Yargılama sonunda mahkeme heyeti, sanık E.G.'yi "konutta ve eklentilerinde yağma" suçundan mahkum etti. Ancak sanığın henüz kovuşturma aşamasına geçilmeden önce mağdurun tüm zararını gidermiş olmasını hafifletici sebep olarak kabul eden heyet, cezada indirime giderek 3 yıl hapis cezası verilmesine hükmetti. Kararla birlikte sanığın tutukluluk süresi göz önüne alınarak tahliyesine karar verildi.
Kaynak: AA