Adana’da oto galeriyi kurşunlayan 2 şüpheli tutuklandı
Adana’da oto galeriyi kurşunlayan 2 şüpheli tutuklandı
Adana’nın Kozan ilçesinde motosikletle oto galeriye otomatik silahla ateş açan 2 şüpheli, polis ekiplerinin operasyonuyla yakalandı. Şüpheliler çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
Haber Giriş Tarihi: 29.09.2025 21:44
Haber Güncellenme Tarihi: 29.09.2025 23:24
Kaynak:
AA
Adana'nın Kozan ilçesinde bir oto galeriye silahla ateş açtıkları iddiasıyla gözaltına alınan 2 zanlı tutuklandı.
POLİS, ŞÜPHELİLERİ YAYLADA YAKALADI
Develi Bulvarı'nda dün gece saatlerinde motosikletli 2 şüpheli, R.G'ye ait oto galeriye otomatik silahla ateş açtı.
Saldırıda iş yeri ve önündeki bazı araçlarda hasar oluştu, kendiliğinden hareket eden park halindeki bir otomobil de refüje çarparak durabildi.
İhbar üzerine çalışma başlatan polis ekipleri, zanlıların M.A.K. (33) ve C.C. (33) olduğunu belirledi.
ZANLILAR ÇIKARILDIKLARI MAHKEMECE TUTUKLANDI
Şüpheliler, Horzum Yaylası'ndaki bir eve düzenlenen operasyonda yakalandı. Adreste otomatik silah, tabanca, 3 şarjör, 57 fişek ve uyuşturucu olduğu değerlendirilen 19 hap ele geçirildi.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 2 zanlı, çıkarıldıkları hakimlikçe tutuklandı.
Güvenlik kamerasınca kaydedilen görüntüde, kurşunlanan iş yerindeki 4 kişinin yere yatması ve saldırganların motosikletle uzaklaşması yer aldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adana’da oto galeriyi kurşunlayan 2 şüpheli tutuklandı
Adana’nın Kozan ilçesinde motosikletle oto galeriye otomatik silahla ateş açan 2 şüpheli, polis ekiplerinin operasyonuyla yakalandı. Şüpheliler çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.
Adana'nın Kozan ilçesinde bir oto galeriye silahla ateş açtıkları iddiasıyla gözaltına alınan 2 zanlı tutuklandı.
POLİS, ŞÜPHELİLERİ YAYLADA YAKALADI
Develi Bulvarı'nda dün gece saatlerinde motosikletli 2 şüpheli, R.G'ye ait oto galeriye otomatik silahla ateş açtı.
Saldırıda iş yeri ve önündeki bazı araçlarda hasar oluştu, kendiliğinden hareket eden park halindeki bir otomobil de refüje çarparak durabildi.
İhbar üzerine çalışma başlatan polis ekipleri, zanlıların M.A.K. (33) ve C.C. (33) olduğunu belirledi.
ZANLILAR ÇIKARILDIKLARI MAHKEMECE TUTUKLANDI
Şüpheliler, Horzum Yaylası'ndaki bir eve düzenlenen operasyonda yakalandı. Adreste otomatik silah, tabanca, 3 şarjör, 57 fişek ve uyuşturucu olduğu değerlendirilen 19 hap ele geçirildi.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 2 zanlı, çıkarıldıkları hakimlikçe tutuklandı.
Güvenlik kamerasınca kaydedilen görüntüde, kurşunlanan iş yerindeki 4 kişinin yere yatması ve saldırganların motosikletle uzaklaşması yer aldı.
Kaynak: AA