Hatay'da motosikletle 177 kilometre hıza ulaşan sürücüye 55 bin lira ceza kesildi
Hatay'da motosikletle 177 kilometre hıza ulaşan sürücüye 55 bin lira ceza kesildi
İskenderun ilçesinde yerleşim alanındaki trafiğe rağmen motosikletiyle yüksek hıza çıkan ve o anları dijital mecralarda yayınlayan sürücü, emniyet güçlerinin denetimine takıldı.
Haber Giriş Tarihi: 18.05.2026 09:49
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2026 09:53
Kaynak:
İHA
Hatay'ın İskenderun ilçesinde yerleşim yerindeki araç trafiğine aldırmadan motosikletiyle tehlikeli limitlere çıkan bir kişi, emniyet birimlerinin yürüttüğü dijital takip sonucunda belirlendi. Sosyal medya platformlarında paylaşılan görüntülerde, sürücünün diğer araçların arasından geçerek saatte 177 kilometre hıza ulaştığı anlar saniye saniye kaydedildi.
SANAL DEVRİYE EKİPLERİ KİMLİĞİNİ BELİRLEDİ
İnternet üzerindeki içerikleri yakından takip eden polis ekipleri, kamu güvenliğini riske atan paylaşıma yönelik inceleme başlattı. Yapılan teknik çalışmalar ve görüntü analizleri neticesinde, kural ihlali yapan motosiklet sürücüsünün M.F.Y. olduğu tespit edildi. Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren şahsın yakalanması için hızlı bir operasyon süreci yürütüldü.
EHLİYETİNE EL KONULDU VE AĞIR PARA CEZASI VERİLDİ
Emniyet birimleri tarafından gerçekleştirilen işlemlerin ardından sürücü hakkında yasal süreç işletildi. Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri uyarınca M.F.Y. isimli şahsa toplamda 55 bin TL tutarında idari para cezası uygulandı. Ayrıca kuralları ağır şekilde ihlal eden sürücünün belgesine 90 gün süreyle el konulmasına karar verildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Hatay'da motosikletle 177 kilometre hıza ulaşan sürücüye 55 bin lira ceza kesildi
İskenderun ilçesinde yerleşim alanındaki trafiğe rağmen motosikletiyle yüksek hıza çıkan ve o anları dijital mecralarda yayınlayan sürücü, emniyet güçlerinin denetimine takıldı.
Hatay'ın İskenderun ilçesinde yerleşim yerindeki araç trafiğine aldırmadan motosikletiyle tehlikeli limitlere çıkan bir kişi, emniyet birimlerinin yürüttüğü dijital takip sonucunda belirlendi. Sosyal medya platformlarında paylaşılan görüntülerde, sürücünün diğer araçların arasından geçerek saatte 177 kilometre hıza ulaştığı anlar saniye saniye kaydedildi.
SANAL DEVRİYE EKİPLERİ KİMLİĞİNİ BELİRLEDİ
İnternet üzerindeki içerikleri yakından takip eden polis ekipleri, kamu güvenliğini riske atan paylaşıma yönelik inceleme başlattı. Yapılan teknik çalışmalar ve görüntü analizleri neticesinde, kural ihlali yapan motosiklet sürücüsünün M.F.Y. olduğu tespit edildi. Trafik güvenliğini tehlikeye düşüren şahsın yakalanması için hızlı bir operasyon süreci yürütüldü.
EHLİYETİNE EL KONULDU VE AĞIR PARA CEZASI VERİLDİ
Emniyet birimleri tarafından gerçekleştirilen işlemlerin ardından sürücü hakkında yasal süreç işletildi. Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri uyarınca M.F.Y. isimli şahsa toplamda 55 bin TL tutarında idari para cezası uygulandı. Ayrıca kuralları ağır şekilde ihlal eden sürücünün belgesine 90 gün süreyle el konulmasına karar verildi.
Kaynak: İHA