Adana’da Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından vakıf geleneği kapsamında hastalara ve yakınlarına meyve sepeti dağıtıldı. Etkinlikte 150 meyve sepeti ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı.
Haber Giriş Tarihi: 20.05.2026 13:02
Haber Güncellenme Tarihi: 20.05.2026 13:02
Kaynak:
AA
Adana’da vakıf kültürünü yaşatmak amacıyla anlamlı bir etkinlik düzenlendi. Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından hazırlanan meyve sepetleri, 5 Ocak Devlet Hastanesi’nde tedavi gören hastalar ile hasta yakınlarına dağıtıldı.
Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Seyyid Feyzi Efendi Bin Hasan Vakfı’nın vakfiyesinde yer alan hayır şartı kapsamında hastalar için meyve sepetleri hazırladı.
Hazırlanan toplam 150 meyve sepeti, 5 Ocak Devlet Hastanesi’nde tedavi gören vatandaşlara ve yakınlarına ikram edildi. Etkinlikte hastalarla yakından ilgilenen ekipler, geçmiş olsun dileklerini de iletti.
Mehmet Ali Tunç, etkinliğin vakıf kültürünün yaşatılması açısından önemli olduğunu belirterek, “Seyyid Feyzi Efendi Bin Hasan Vakfı vakfiyesinde yer alan hayır şartı kapsamında etkinliği gerçekleştirdik. Güzel ve verimli bir çalışma oldu. Hastaların memnuniyetini görmek bizi mutlu etti” dedi.
Fatih Tepe ise Vakıflar Bölge Müdürlüğü’nün gerçekleştirdiği çalışmanın hastalar üzerinde olumlu etki oluşturduğunu belirterek emeği geçenlere teşekkür etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adana’da hastalara meyve dağıtıldı
Adana’da Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından vakıf geleneği kapsamında hastalara ve yakınlarına meyve sepeti dağıtıldı. Etkinlikte 150 meyve sepeti ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldı.
Adana’da vakıf kültürünü yaşatmak amacıyla anlamlı bir etkinlik düzenlendi. Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından hazırlanan meyve sepetleri, 5 Ocak Devlet Hastanesi’nde tedavi gören hastalar ile hasta yakınlarına dağıtıldı.
Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Seyyid Feyzi Efendi Bin Hasan Vakfı’nın vakfiyesinde yer alan hayır şartı kapsamında hastalar için meyve sepetleri hazırladı.
Hazırlanan toplam 150 meyve sepeti, 5 Ocak Devlet Hastanesi’nde tedavi gören vatandaşlara ve yakınlarına ikram edildi. Etkinlikte hastalarla yakından ilgilenen ekipler, geçmiş olsun dileklerini de iletti.
Mehmet Ali Tunç, etkinliğin vakıf kültürünün yaşatılması açısından önemli olduğunu belirterek, “Seyyid Feyzi Efendi Bin Hasan Vakfı vakfiyesinde yer alan hayır şartı kapsamında etkinliği gerçekleştirdik. Güzel ve verimli bir çalışma oldu. Hastaların memnuniyetini görmek bizi mutlu etti” dedi.
Fatih Tepe ise Vakıflar Bölge Müdürlüğü’nün gerçekleştirdiği çalışmanın hastalar üzerinde olumlu etki oluşturduğunu belirterek emeği geçenlere teşekkür etti.
Kaynak: AA