Adana’da halk arasında “Yeşil Cami” olarak bilinen Köprüköy Camisi, baharın gelişiyle birlikte kartpostallık görüntülere sahne oldu. Sarmaşıklarla kaplı minaresi ve rengarenk çiçeklerle çevrili bahçesiyle dikkat çeken cami, ziyaretçilerin uğrak noktası haline geldi.
Haber Giriş Tarihi: 18.05.2026 10:30
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2026 10:44
Kaynak:
AA
Adana'da baharın gelişiyle bahçesindeki çiçekler açan Köprüköy Camisi, dış cephesi ve minaresini saran sarmaşıkların canlanmasıyla yeşil renge büründü. Halk arasında "Yeşil Cami" olarak bilinen Köprülü Mahallesi'ndeki cami, havaların ısınmasıyla gözleri şenlendiren görünüme kavuştu.
Dış cephesi ve minaresini saran sarmaşıkların canlanmasıyla tamamen yeşil bir görünüme bürünen cami, bahçesinde açan rengarenk çiçeklerle adeta botanik bahçesini andırıyor.
Bahar gelince ziyaretçi akını başlıyor
Özellikle ilkbahar aylarında doğaseverlerin, fotoğraf tutkunlarının ve turistlerin ilgisini çeken cami, eşsiz görüntüsüyle sosyal medyada da sık sık paylaşılıyor. Seyhan Nehri kıyısındaki konumuyla dikkat çeken yapı, huzurlu atmosferiyle ziyaretçilerine farklı bir deneyim sunuyor.
Caminin imam hatibi İbrahim Aydın, caminin bahçesinde gül, lavanta, nergis ve defne gibi birçok bitki türünün bulunduğunu belirterek, baharla birlikte sarmaşıkların yeniden canlandığını söyledi.
Aydın, “Camimizin ismi Köprüköy Camisi’dir ancak sarmaşıkla kaplı olması nedeniyle halk arasında ‘Yeşil Cami’ olarak bilinir. Baharla birlikte burası yeniden yeşile büründü. Buraya gelenler hem fotoğraf çekiyor hem de ibadet ediyor.” ifadelerini kullandı.
“Her bahar gelip ziyaret ediyoruz”
Cami cemaatinden Cumali Liba ise bahçedeki çiçeklerle her gün ilgilendiğini ve doğal görünümün korunması için emek verdiklerini anlattı.
Ailesiyle camiyi ziyaret eden Oktay Kankılıç da bölgenin atmosferine hayran kaldıklarını belirterek, “Burayı çok beğeniyoruz. Mimarisi, dokusu ve Seyhan Nehri kenarında böyle bir alanın bulunması çok güzel. Her bahar döneminde mutlaka ziyaret ediyoruz.” dedi.
Fotoğraf tutkunlarının yeni gözdesi
Özellikle sosyal medya kullanıcılarının yoğun ilgi gösterdiği Yeşil Cami, doğal görüntüsü ve tarihi dokusuyla Adana’nın en dikkat çekici mekanları arasında gösteriliyor. Bahar aylarında yeşilin her tonuna ev sahipliği yapan cami, hem ibadet etmek hem de doğayla iç içe vakit geçirmek isteyenlerin uğrak noktası olmayı sürdürüyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adana’daki “Yeşil Cami” görenleri hayran bırakıyor
Adana’da halk arasında “Yeşil Cami” olarak bilinen Köprüköy Camisi, baharın gelişiyle birlikte kartpostallık görüntülere sahne oldu. Sarmaşıklarla kaplı minaresi ve rengarenk çiçeklerle çevrili bahçesiyle dikkat çeken cami, ziyaretçilerin uğrak noktası haline geldi.
Adana'da baharın gelişiyle bahçesindeki çiçekler açan Köprüköy Camisi, dış cephesi ve minaresini saran sarmaşıkların canlanmasıyla yeşil renge büründü. Halk arasında "Yeşil Cami" olarak bilinen Köprülü Mahallesi'ndeki cami, havaların ısınmasıyla gözleri şenlendiren görünüme kavuştu.
Dış cephesi ve minaresini saran sarmaşıkların canlanmasıyla tamamen yeşil bir görünüme bürünen cami, bahçesinde açan rengarenk çiçeklerle adeta botanik bahçesini andırıyor.
Bahar gelince ziyaretçi akını başlıyor
Özellikle ilkbahar aylarında doğaseverlerin, fotoğraf tutkunlarının ve turistlerin ilgisini çeken cami, eşsiz görüntüsüyle sosyal medyada da sık sık paylaşılıyor. Seyhan Nehri kıyısındaki konumuyla dikkat çeken yapı, huzurlu atmosferiyle ziyaretçilerine farklı bir deneyim sunuyor.
Caminin imam hatibi İbrahim Aydın, caminin bahçesinde gül, lavanta, nergis ve defne gibi birçok bitki türünün bulunduğunu belirterek, baharla birlikte sarmaşıkların yeniden canlandığını söyledi.
Aydın, “Camimizin ismi Köprüköy Camisi’dir ancak sarmaşıkla kaplı olması nedeniyle halk arasında ‘Yeşil Cami’ olarak bilinir. Baharla birlikte burası yeniden yeşile büründü. Buraya gelenler hem fotoğraf çekiyor hem de ibadet ediyor.” ifadelerini kullandı.
“Her bahar gelip ziyaret ediyoruz”
Cami cemaatinden Cumali Liba ise bahçedeki çiçeklerle her gün ilgilendiğini ve doğal görünümün korunması için emek verdiklerini anlattı.
Ailesiyle camiyi ziyaret eden Oktay Kankılıç da bölgenin atmosferine hayran kaldıklarını belirterek, “Burayı çok beğeniyoruz. Mimarisi, dokusu ve Seyhan Nehri kenarında böyle bir alanın bulunması çok güzel. Her bahar döneminde mutlaka ziyaret ediyoruz.” dedi.
Fotoğraf tutkunlarının yeni gözdesi
Özellikle sosyal medya kullanıcılarının yoğun ilgi gösterdiği Yeşil Cami, doğal görüntüsü ve tarihi dokusuyla Adana’nın en dikkat çekici mekanları arasında gösteriliyor. Bahar aylarında yeşilin her tonuna ev sahipliği yapan cami, hem ibadet etmek hem de doğayla iç içe vakit geçirmek isteyenlerin uğrak noktası olmayı sürdürüyor.
Kaynak: AA