Adana’da dolu felaketi tarımı vurdu! Tamer Dağlı üreticilere destek mesajı verdi
Adana’da dolu felaketi tarımı vurdu! Tamer Dağlı üreticilere destek mesajı verdi
Adana’da etkili olan dolu yağışı, özellikle Sarıçam ve Ceyhan ilçelerinde tarım alanlarında büyük zarara yol açtı. AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı, afetten etkilenen üreticilere geçmiş olsun dileklerini ileterek devletin tüm kurumlarıyla sahada olduğunu açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 16.05.2026 10:08
Haber Güncellenme Tarihi: 16.05.2026 10:10
Kaynak:
Haber Merkezi
Adana’da etkisini gösteren dolu afeti, tarımsal üretimi olumsuz etkiledi. Özellikle Sarıçam ve Ceyhan ilçelerinde birçok mahallede görülen şiddetli dolu yağışı nedeniyle ekili ve dikili alanlarda ciddi hasar meydana geldi.
İlk belirlemelere göre buğday, mısır, ayçiçeği ve narenciye başta olmak üzere çok sayıda tarım ürünü doludan zarar gördü. Bölgede üreticiler hasar tespit çalışmalarının sonuçlarını beklemeye başladı.
Tamer Dağlı: “Üreticilerimizin yanındayız”
Konuya ilişkin açıklama yapan AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı, afetten etkilenen çiftçilere geçmiş olsun mesajı verdi.
Dağlı açıklamasında, “İlimizde etkili olan dolu afeti nedeniyle özellikle Sarıçam ve Ceyhan ilçelerimizde birçok mahallemizde tarımsal üretim alanlarında zarar meydana gelmiştir. Buğdaydan mısıra, ayçiçeğinden narenciye ürünlerine kadar birçok ekili ve dikili alanda oluşan zarardan etkilenen tüm üreticilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” ifadelerini kullandı.
Hasar tespit çalışmaları başladı
Tarım alanlarında oluşan zarar sonrası İl ve İlçe Tarım Müdürlüklerine bağlı ekiplerin sahaya indiği belirtildi. Yetkililerin bölgelerde hasar tespit çalışmalarını titizlikle sürdürdüğü öğrenildi.
Başkan Dağlı, devletin tüm kurumlarıyla süreci yakından takip ettiğini vurgulayarak, “Devletimiz tüm kurumlarıyla süreci yakından takip etmektedir. Rabbim memleketimizi her türlü afetten muhafaza eylesin” dedi.
Çiftçiler destek bekliyor
Dolu yağışının ardından zarar gören üreticiler, özellikle ayçiçeği, mısır ve narenciye bahçelerinde büyük kayıplar yaşandığını ifade etti. Bölgede yapılacak resmi tespitlerin ardından destek süreçlerinin netleşmesi bekleniyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adana’da dolu felaketi tarımı vurdu! Tamer Dağlı üreticilere destek mesajı verdi
Adana’da etkili olan dolu yağışı, özellikle Sarıçam ve Ceyhan ilçelerinde tarım alanlarında büyük zarara yol açtı. AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı, afetten etkilenen üreticilere geçmiş olsun dileklerini ileterek devletin tüm kurumlarıyla sahada olduğunu açıkladı.
Adana’da etkisini gösteren dolu afeti, tarımsal üretimi olumsuz etkiledi. Özellikle Sarıçam ve Ceyhan ilçelerinde birçok mahallede görülen şiddetli dolu yağışı nedeniyle ekili ve dikili alanlarda ciddi hasar meydana geldi.
İlk belirlemelere göre buğday, mısır, ayçiçeği ve narenciye başta olmak üzere çok sayıda tarım ürünü doludan zarar gördü. Bölgede üreticiler hasar tespit çalışmalarının sonuçlarını beklemeye başladı.
Tamer Dağlı: “Üreticilerimizin yanındayız”
Konuya ilişkin açıklama yapan AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı, afetten etkilenen çiftçilere geçmiş olsun mesajı verdi.
Dağlı açıklamasında, “İlimizde etkili olan dolu afeti nedeniyle özellikle Sarıçam ve Ceyhan ilçelerimizde birçok mahallemizde tarımsal üretim alanlarında zarar meydana gelmiştir. Buğdaydan mısıra, ayçiçeğinden narenciye ürünlerine kadar birçok ekili ve dikili alanda oluşan zarardan etkilenen tüm üreticilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” ifadelerini kullandı.
Hasar tespit çalışmaları başladı
Tarım alanlarında oluşan zarar sonrası İl ve İlçe Tarım Müdürlüklerine bağlı ekiplerin sahaya indiği belirtildi. Yetkililerin bölgelerde hasar tespit çalışmalarını titizlikle sürdürdüğü öğrenildi.
Başkan Dağlı, devletin tüm kurumlarıyla süreci yakından takip ettiğini vurgulayarak, “Devletimiz tüm kurumlarıyla süreci yakından takip etmektedir. Rabbim memleketimizi her türlü afetten muhafaza eylesin” dedi.
Çiftçiler destek bekliyor
Dolu yağışının ardından zarar gören üreticiler, özellikle ayçiçeği, mısır ve narenciye bahçelerinde büyük kayıplar yaşandığını ifade etti. Bölgede yapılacak resmi tespitlerin ardından destek süreçlerinin netleşmesi bekleniyor.
Kaynak: Haber Merkezi