Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, bayram namazında vatandaşlarla bayramlaştı

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, Kurban Bayramı’nın ilk sabahında Aksoylar Camii’nde vatandaşlarla birlikte bayram namazını kılarak hemşehrileriyle bayramlaştı. Uludağ, bayramların birlik ve beraberliği güçlendiren en önemli günlerden biri olduğunu vurguladı.

Haber Giriş Tarihi: 27.05.2026 13:15
Haber Güncellenme Tarihi: 27.05.2026 13:20
Muhabir: İBRAHİM BAYSAL
Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, bayram namazında vatandaşlarla bayramlaştı

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, Kurban Bayramı’nın ilk sabahında Aksoylar Camii’nde vatandaşlarla birlikte bayram namazını eda etti. Namazın ardından hemşehrileriyle bir araya gelen Uludağ, bayramın manevi atmosferini vatandaşlarla birlikte yaşamanın huzurunu paylaştı.

Bayram namazı sonrası cami avlusunda vatandaşlarla tek tek bayramlaşan Başkan Uludağ, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

"BAYRAMLAR BİRLİK VE BERABERLİĞİN SİMGESİDİR"

Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ bayramların birlik ve beraberliğin en güçlü şekilde hissedildiği özel günler olduğunu belirterek, “Bu mübarek bayram sabahında Aksoylar Camii’nde kıymetli hemşehrilerimizle birlikte bayram namazımızı kılarak Kurban Bayramı’nın manevi huzurunu hep birlikte yaşadık. Rabbim; birliğimizi daim, muhabbetimizi güçlü, sofralarımızı bereketli eylesin. Kurban Bayramımız mübarek olsun” şeklinde konuştu.

Bayram sabahında camide yoğunluk oluşurken, vatandaşlar namaz sonrası birbirleriyle bayramlaştı.

Kaynak: İBRAHİM BAYSAL

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.