Gelinim Mutfakta’da final heyecanı! 22 Mayıs’ta haftanın birincisi kim oldu, hangi gelin elendi?
Gelinim Mutfakta’da final heyecanı! 22 Mayıs’ta haftanın birincisi kim oldu, hangi gelin elendi?
Gelinim Mutfakta programında haftanın final günü heyecanı yaşanıyor. 22 Mayıs 2026 Cuma günü ekrana gelen bölümde hem haftanın birincisi hem de yarışmaya veda eden gelin belli oluyor. İzleyiciler “Gelinim Mutfakta kim elendi, bilezikleri kim aldı?” sorularına yanıt arıyor.
Haber Giriş Tarihi: 22.05.2026 15:20
Haber Güncellenme Tarihi: 22.05.2026 15:22
Kaynak:
Haber Merkezi
Kanal D ekranlarının gündüz kuşağındaki sevilen yarışması Gelinim Mutfakta’da bu hafta Tuğba, Hatice, Cemile ve Aysun kıyasıya mücadele etti. Haftanın final gününde yarışmacılar “fıstıklı kat kat pasta” hazırlarken günün sonunda bir gelin 15 bileziğin sahibi olacak, bir gelin ise yarışmaya veda edecek.
Gelinim Mutfakta yarışmasında hafta boyunca köfteli soğan dolması, ananas yatağında tavuk, sebzeli apartman böreği ve mantarlı tavuk kubbesi gibi zorlu tarifler hazırlandı.
Final gününde ise yarışmacılar jüri karşısına fıstıklı kat kat pasta ile çıktı. Günün birincisi yarım altın kazanırken, haftanın en yüksek puanını alan gelin ise 15 bileziğin sahibi oluyor.
Öte yandan kayınvalideler arasında yapılacak değerlendirme sonrası bir kayınvalideye de ajda bilezik verilecek.
Gelinim Mutfakta’da kim elendi?
Programın yayın saati olan 14.00 sonrası haftanın puan durumu netleşecek. En düşük puanı alan gelin yarışmaya veda ederken, haftanın şampiyonu da belli olacak.
Yarışmanın sonuçları açıklandığında haber güncellenecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gelinim Mutfakta’da final heyecanı! 22 Mayıs’ta haftanın birincisi kim oldu, hangi gelin elendi?
Gelinim Mutfakta programında haftanın final günü heyecanı yaşanıyor. 22 Mayıs 2026 Cuma günü ekrana gelen bölümde hem haftanın birincisi hem de yarışmaya veda eden gelin belli oluyor. İzleyiciler “Gelinim Mutfakta kim elendi, bilezikleri kim aldı?” sorularına yanıt arıyor.
Kanal D ekranlarının gündüz kuşağındaki sevilen yarışması Gelinim Mutfakta’da bu hafta Tuğba, Hatice, Cemile ve Aysun kıyasıya mücadele etti. Haftanın final gününde yarışmacılar “fıstıklı kat kat pasta” hazırlarken günün sonunda bir gelin 15 bileziğin sahibi olacak, bir gelin ise yarışmaya veda edecek.
Gelinim Mutfakta yarışmasında hafta boyunca köfteli soğan dolması, ananas yatağında tavuk, sebzeli apartman böreği ve mantarlı tavuk kubbesi gibi zorlu tarifler hazırlandı.
Final gününde ise yarışmacılar jüri karşısına fıstıklı kat kat pasta ile çıktı. Günün birincisi yarım altın kazanırken, haftanın en yüksek puanını alan gelin ise 15 bileziğin sahibi oluyor.
Öte yandan kayınvalideler arasında yapılacak değerlendirme sonrası bir kayınvalideye de ajda bilezik verilecek.
Gelinim Mutfakta’da kim elendi?
Programın yayın saati olan 14.00 sonrası haftanın puan durumu netleşecek. En düşük puanı alan gelin yarışmaya veda ederken, haftanın şampiyonu da belli olacak.
Yarışmanın sonuçları açıklandığında haber güncellenecek.
Kaynak: Haber Merkezi