Adana Yüreğir’de sokak hayvanları için önemli toplantı
Adana Yüreğir’de sokak hayvanları için önemli toplantı
Yüreğir Kaymakamı Mehmet Aksu başkanlığında düzenlenen toplantıda, sokak hayvanlarının korunmasına yönelik yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve yeni dönem uygulamaları ele alındı.
Haber Giriş Tarihi: 22.05.2026 11:08
Haber Güncellenme Tarihi: 22.05.2026 11:11
Muhabir:
ALİ GÜRELİ
Yüreğir Kaymakamı Mehmet Aksu başkanlığında “Sokak Hayvanları Koruma Kurulu Toplantısı” gerçekleştirildi. İlgili kurum amirleri ile kurul üyesi paydaşların katıldığı toplantıda, sokak hayvanlarının korunmasına yönelik yürütülen çalışmalar ve alınacak yeni önlemler değerlendirildi.
Toplantıda konuşan Kaymakam Aksu, sokak hayvanlarının yaşam koşullarının iyileştirilmesi için kurumlar arası iş birliğinin büyük önem taşıdığını vurguladı.
Yerel yönetimler, kolluk kuvvetleri ve ilgili tüm kurumların koordineli şekilde hareket etmesi gerektiğine dikkat çeken Aksu, sahada sürdürülen faaliyetlerin titizlikle devam edeceğini ifade etti.
Mevcut çalışmaların ele alındığı toplantıda ayrıca, önümüzdeki süreçte hayata geçirilmesi planlanan uygulamalar hakkında katılımcılarla görüş alışverişinde bulunuldu. Yetkililer, sokak hayvanlarının güvenli ve sağlıklı bir yaşam sürdürebilmesi adına ortak çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Adana Yüreğir’de sokak hayvanları için önemli toplantı
Yüreğir Kaymakamı Mehmet Aksu başkanlığında düzenlenen toplantıda, sokak hayvanlarının korunmasına yönelik yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve yeni dönem uygulamaları ele alındı.
Yüreğir Kaymakamı Mehmet Aksu başkanlığında “Sokak Hayvanları Koruma Kurulu Toplantısı” gerçekleştirildi. İlgili kurum amirleri ile kurul üyesi paydaşların katıldığı toplantıda, sokak hayvanlarının korunmasına yönelik yürütülen çalışmalar ve alınacak yeni önlemler değerlendirildi.
Toplantıda konuşan Kaymakam Aksu, sokak hayvanlarının yaşam koşullarının iyileştirilmesi için kurumlar arası iş birliğinin büyük önem taşıdığını vurguladı.
Yerel yönetimler, kolluk kuvvetleri ve ilgili tüm kurumların koordineli şekilde hareket etmesi gerektiğine dikkat çeken Aksu, sahada sürdürülen faaliyetlerin titizlikle devam edeceğini ifade etti.
Mevcut çalışmaların ele alındığı toplantıda ayrıca, önümüzdeki süreçte hayata geçirilmesi planlanan uygulamalar hakkında katılımcılarla görüş alışverişinde bulunuldu. Yetkililer, sokak hayvanlarının güvenli ve sağlıklı bir yaşam sürdürebilmesi adına ortak çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.
Kaynak: ALİ GÜRELİ